Dziecko z zaburzeniami integracji sensorycznej w przedszkolu i/lub szkole

Zaburzenie integracji sensorycznej to problem, z którym boryka się co raz więcej dzieci.
To zjawisko, o którym w Polsce mówi się coraz więcej, ale nadal zbyt mało. Zaburzenie to ma ogromny wpływ na zachowanie dzieci, które nie potrafią powiedzieć, dlaczego w sposób niezwykle gwałtowny reagują na bodźce, które inni po prostu lekceważą, albo czemu tak bardzo potrzebują stymulacji zupełnie obojętnej ich rówieśnikom. Jak zauważyć te trudności, jak je nazwać i gdzie szukać pomocy?

Na te i inne pytania postaramy się odpowiedzieć na organizowanym przez nas szkoleniu.

 

Adresaci: Rady Pedagogiczne przedszkoli i szkół

Prowadząca: mgr Izabela Krzemińska-Woźniak

Liczba godzin: 4 h ( 5 jednostek lekcyjnych)

Liczba miejsc: max. 20 osób


Cel: zdobycie elementarnej wiedzy na temat integracji sensorycznej i jej zaburzeń.

 

Plan szkolenia:

  1.  Integracja sensoryczna - główne założenia.

  2. „Niegrzeczne? Niezgrabne? A może z zaburzeniami SI? - zachowania dzieci wynikające z zaburzeń SI

  3. Jak czytać i stosować w praktyce zalecenia terapeutów integracji sensorycznej?

 

Zapewniamy przydatne materiały szkoleniowe!!!

Please reload


W przypadku małych placówek lub kilku osób chętnych z danej placówki, możliwe jest zorganizowanie szkolenia otwartego dla osób z zewnątrz z korzystną ceną dla własnych nauczycieli.
 

Placówki chętne do współpracy prosimy o wypełnienie
formularza wyceny szkolenia.