Dziecko z trudnościami w zachowaniu w przedszkolu i/lub szkole
Zaburzenia w rozwoju emocjonalno-społecznym to problem, z którym boryka się co raz więcej dzieci
i nauczycieli. Czy znajdujące się pod naszą opieką dzieci są tylko niegrzeczne?
Co jest przyczyną tego, że dostrzegamy trudności w zachowaniu u co raz większej liczby dzieci? Jak zauważyć te trudności, jak je nazwać i gdzie szukać pomocy?
Na te i inne pytania postaramy się odpowiedzieć na organizowanym przez nas szkoleniu.
Adresaci: Rady Pedagogiczne przedszkoli i szkół
Prowadzący: mgr Izabela Krzemińska-Woźniak
Liczba godzin: 4 h ( 5 jednostek lekcyjnych)
Liczba miejsc: max. 20 osób
Cel: zdobycie wiedzy na trudnych zachowań u dzieci i sposobów radzenia sobie z nimi
Plan szkolenia:
-
Praktyczna definicja trudnych zachowań
-
Praktyczne wskazania do diagnozy zachowań i ustalenia kierunków pomocy
-
Łatwe sposoby na trudne dziecko – zajęcia warsztatowe