Dziecko z trudnościami w zachowaniu w przedszkolu i/lub szkole

Zaburzenia w rozwoju emocjonalno-społecznym to problem, z którym boryka się co raz więcej dzieci
i nauczycieli. Czy znajdujące się pod naszą opieką dzieci są tylko niegrzeczne?
Co jest przyczyną tego, że dostrzegamy trudności w zachowaniu u co raz większej liczby dzieci? Jak zauważyć te trudności, jak je nazwać i gdzie szukać pomocy?

Na te i inne pytania postaramy się odpowiedzieć na organizowanym przez nas szkoleniu.


Adresaci: Rady Pedagogiczne przedszkoli i szkół

 

Prowadzący: mgr Izabela Krzemińska-Woźniak

Liczba godzin: 4 h ( 5 jednostek lekcyjnych)

Liczba miejsc: max. 20 osób


Cel: zdobycie wiedzy na trudnych zachowań u dzieci i sposobów radzenia sobie z nimi

 

Plan szkolenia:

  1. Praktyczna definicja trudnych zachowań

  2. Praktyczne wskazania do diagnozy zachowań i ustalenia kierunków pomocy

  3. Łatwe sposoby na trudne dziecko – zajęcia warsztatowe

Please reload


W przypadku małych placówek lub kilku osób chętnych z danej placówki, możliwe jest zorganizowanie szkolenia otwartego dla osób z zewnątrz z korzystną ceną dla własnych nauczycieli.
 

Placówki chętne do współpracy prosimy o wypełnienie
formularza wyceny szkolenia.